maanantai 24. lokakuuta 2011

64 - i wanna tell you

Nyt on ihan pakko kertoo tähän alkuun et miltä musta tuntuu just tällä hetkellä. Haluisin kertoo yhen asian yhelle NIIN paljon, mut emmä uskalla. Tää ujous ei ainakaan kulje suvun mukana, koska mun veli on ainaki tosi avoin, ja sellane ihminen, ketä sanoo kaikki asiat suoraan, välittämättä siitä, mitä ehkä joku toinen ajattelee. Mut iha oikeest ku en kehtaa ees mun kavereille myöntää tätä .. Se tunne vaan on ... Jotain sanoinkuvaamatonta.

Mulla on tänään ollu vaihteeks tosi tylsää. Menin koulun jälkee lotan kans kirjastoon, ja vuokrasin 3 kirjaa lisää. Ne vaikutti tosi hyviltä - ja toivottavasti onki. Piti vuokrata vähän enemmän, koska lähen ylihuomenna leville, ni matkalla varmaan luon tosi paljon. Mulla kyl on ens viikolla koeviikko, joten pitäis varmaan vähän perehtyä noihin koekirjoihinki.. Mulla ei oo tällä hetkellä mitään hajua, mitä me ees ollaan käsitelty viimeks tyyliin jossain historiassa.. Ehkä mun pitäis opetella ne kappaleet sillonku ne tulee läksyks, ni tää ei aina olis niin vaikeeta..


   Mulla oli tänään se bilsan koe. Se meni mun mielestä ihan hyvin, mut sitte kuitenki siitä tulee joku 6. Ainaku mun mielest koe meni hyvin, ni sit oikeesti se meni ihan päi jotai, ja sit ku se meni mun mielest huonosti, ni sit se oikeesti onnistus.. Sain mennä tekemään sitä sellaseen pikku huoneeseen, missä säilytetään jotain ihme elukoita lasipurnukoissa. No, vietin laatuaikaa niiden kanssa siellä ♥



Ei kommentteja: