keskiviikko 5. lokakuuta 2011

49

Mulla on ollu vähän kummallinen päivä tänään. Nukahdin tänään matikantunnilla ensimmäistä kertaa o: No joo, ehkä se johtus siitä, et me katottiin jotai aku ankka matikkamaassa mut kuitenki :d Meil oli koulussa välipalana kinuskidonitseja ... Jos ois keksitty joku sellanen 'oksennus' hymiö, ni laittaisin sen nyt tähän. Tai ehkä sellane onki keksitty mut en oo vaa törmänny vielä. Mä en voi sietää kinuskia tai toffeeta yhtään.. Se on vaan jotenkin ... niin pahaa. Se juuttuu hampaisiin kiinni ja siin kestää ikuisuus ottaa sitä irti :o

Mun piti mennä uimaan tänään Pepin, Äitin ja Timon kans, mut emmä menny, koska en löytäny mun uimalasei mistään.. Lähin sitte myllystä ostamaan uusia. Löysin sellaset ihan kivat mustat speedo merkkiset. Tai no, ihan kiva on väärä ilmaisu niille, koska ne on kamalat. Joillekkin sopii, mulle ei. En tykkää muutenkaan käyttää uimalaseja. Ne puristaa päätä ihan liikaa, ja sit jos ne laittaa liian löysälle, niistä tulee akvaariot.













Niinku yleensä, jos meen kauppaan, ni en osta ainoastaan sitä, mitä pitäis ostaa, vaan myös jotain muuta. Ostin tänään kans suklaalevyn, suklaakakkua varten. Siitä tuli tosi hyvää, vaikka ite sanonki ;)















Nyt on sitten viiminen mahdollisuus kysyä kysymyksiä sitä kysymyspostausta varten. Jollei niitä tuu, ni emmä viittii sitten mitään tehä. Teen varmaan sitten jonkun muun postauksen :)



Ei kommentteja: