torstai 13. lokakuuta 2011

56 - syyslomaa odotellessa

Ens viikol on jo syysloma ! En malta odottaa. Vaik mul ehkä tulee olemaan aika tylsää, ni silti. Onneks kamera on kaveri <3 Me lähetään siis torstai iltana Helsingistä laivalla tukholmaan päiväks. Tai siis ollaan niiku 2 yötä laivalla. Kai ? Nii se mun mielest meni joooo. Äiti, Timo ja Peppi lähtee mukaan. Mua ärsyttää, koska mulla oli sellanen lahjakortti commandore-hyttiin, ja alunperin piti tulla mukaan Äiti, Peppi ja joku mun kaveri. Ni sit Timo tuli mukaan. No mut, Timo on mun paraskaveri tietenki ? <3


















HUOM JOS ET HALUU OKSENTAA NI ÄLÄ LUE ! Me perattiin (en tiiä miten kirjotetaan) tänää ahventa biologian tunnilla. Meiän piti kaivaa sielt kaikki ne sisuskalut siihen pöydälle. No sielt löyty sit vähä kaikennäköstä. Mä sain sit tehtäväks kaivaa sen silmät sielt päästä irti. Ku puristin sitä kalan silmää, ni sielt lens jotai mustaa nestettä. Mä säälin oikeest sitä kalaa. Joku kalastaa sen, sit se pakastetaan, ja sit se joko syödään tai törkitään jollain pinseteillä ja revitään sisuskaluja irti. Ihmisiä sentää kunnioitetaan, ne joko poltetaan, tai sit ne laitetaan matojen syötäväks maan alle. Mut joo otin sitte kans tota tollasii tosi ällöttävii kuvii, eli älä kato, jos oot tosi herkkä oksentamaa :)


















Pyydän nyt anteeksi jos sain teidät voimaan pahoin ♥
Ja sori ku kuvat vähä vääris järjestyksis mut kai maalaisjärjel voi päätellä et toi kala kuitenki leikataan, ennenku sielt noi sisuskalut näkyy :):)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

vooi timooo <3 kui et ottanu pirkost kuvaa? :D:D:D

mä lähetän tän nyt anonyyminä kun en jaksa kirjautuu sisää :D