keskiviikko 19. lokakuuta 2011

60 - marshmallow

Heippa ! Hih, mä grillasin tänään ensimmäistä kertaa mun elämässä vaahtokarkkia. Päätettiin tehä se pepin kanssa ihan vaan kynttilöillä, koska esimerkiks jos me oltais menty se tekemään meiän kotaan, ni siel olis ollu tosi kylmä.. Mut niinku seuraavat kuvat varmaan paljastaa, ni mulla ei ollu ihan homma hanskassa. Vaahtokarkit palo, mutta hyvää oli :D Mulla tuli kyl vähän paha olo, koska ne oli niin makeita.









Peppi tulee tänää yläkertaa mun huoneeseen yöks, koska se ei mee enään huomenna tarhaan, ja timo on levillä & äiti menee töihin aamulla vielä. Me katotaan varmaan joku leffa ja sit paikkaillaan vähän huomisia kamoja kasaan. Nii ja mun pitää lakata kynnet vielä. Mut mä varmaan sunnuntaina teen jonkun näkösen laivapostauksen, jos en lauantaina jaksa kerkee.

Ei kommentteja: