tiistai 11. lokakuuta 2011

54 - booooring

Lähin tänään kesken koulupäivän kotiin, koska mulla oli tosi kuumeinen olo vieläki. Ku kävin ensimmäistä kertaa vaisaaren terkkarilla, niin järkytyin. Se oli ihan kamala. Taino, ainakin anto itestään sellasen kuvan.
1. Se mäyssäs purkkaansa suu auki sillai että se purkka meinas muutaman kerran pudota siihen sen pöydällä
2. Se puhu tosi töykeesti ja jotenki sillai alentavasti
Joo no mut toivottavasti sitä vaan vitutti joku, tai siis ettei se oo aina tollane .. ?

Ku tulin kotiin ni yritin nukkuu vähän aikaa. Ei siitä tullu oikee mitää. Kattelin hetken telkkaria ja sit tulin koneelle. Muokkailin vähän tätä blogia taas vaihteeks. Nyt siitä tuli ihan kiva ni ei tartte varmaan ihan vähään aikaan muokkailla.. Lisäsin kans tonne vasempaan reunaan pari kyselyä, joten käykäähän vastaamassa, jos ette oo jo vastannu :)

AINII, mua vituttaa täl hetkel asteikol 0-10 11 astet meiän yhen koululaisen puolest. Sille vittuillaa koko aja ja sit välil noi hakkaaki sitä. Mutta miks ? No sen takii, koska se on niitten mielestä 'niin pelle'. Joo, no ei se mun mielest ainakaa oikeuta hakkaamaa ketää ;o Eilenki niil oli kuulemma ollu kauhee cat fight koulus. Puolet mokkereist puhuu nyt siit asiast. Kaikki haluu nähä ku ne tappelee. Minkä vitun takiii kaikki pitää aina ratkasta väkivallal ? Tää asia ei niiku sinänsä liikuta mua mitenkää, mun vaa käy sääliks tota.

Lakkasin tänää kynnet uusiks. Tein semmoset elmo-kynnet. Ne näyttää luonnossa paljon kivemmalta ku tuossa kuvassa ..













PS vastaan nyt sitten näihin lenin mahtaviin kysymyksiin :

ihailetko pirkkoa? 
: pirkko on tosi upee leidi mut sinänsä en ihaile sitä :D

yritätkö iskeä jerriä?

: en yritä iskeä jerriä

mikä on ollut parasta mitä oot kokenu mun, miisan, riikan, pauskin ja lotan kanssa?

: varmaa kaikki naurukohtaukset koulus :'D

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

HAHAHAHHAHAHAHA :D:D::D en jaksannu kirjautuu sisää mut silti HAHA D:

/blackunicorn