maanantai 10. lokakuuta 2011

53 - kipeilyä

Oon tänään ollu koko päivän kotona, koska oon kuumeessa. Mul on ollu tosi tylsää. En oo pystyny nukkumaankaa yhtään, koska on kurkku niin kipee. Ärsyttävää..

Mun kamera on kai nyt rikki. Ku latasin noi kuvat koneelle, ja sit ku laitoin ton muistikortin takasin toho kameraa, ni siin näytös vaa lukee "Ei muistikorttia". Enkä pysty sitte ottaa sillä kuvia. Joku viisas vois taas kertoo miten toi 'korjataa' ? :)

















Siivosin torstai iltana tota mun ja jannen vaatekaappia, ni löysin sieltä ylähyllyltä mun tavaroita, mitä oon heitelly sinne joskus kolmosluokalla. Suurimman osan niistä lahjotin pepille ku siellä oli kaikenlaisia leluja .. Oon sinne varastoinu mun kaikki valokuvat kans. Laitoin ne nyt mun sängyn yläpuolelle tolle pitkälle hyllylle. Ne on ihan kivat siellä :)



















Löysin kans tollasen korun + siihen kuuluvat korvakorut.

PS tein tänää formspringi, eli sinne kaikki nyt kyselemää kaikesta maan ja taivaan väliltä ;)
http://www.formspring.me/jjjjenski

1 kommentti:

Elsary kirjoitti...

Ihana toi valokuvahyllyjuttu! <3