maanantai 17. lokakuuta 2011

58

Unohdin eilen kertoa mun hurjasta juna reissusta. No ei siinä mitään hurjaa ollu, mut vähän jälkeenpäi jäi kyl mietityttämään toi. Siis, lähettiin klo 15 pasilasta junalla kohti turkua. Matka meni ihan normaalisti. Vähän ennen kupittaata juna pysähty ihan yhtäkkiä. Odotettiin siinä joku 5 min, kunnes konduktööri kuulutti "on sattunu henkilövahinko ....". Se kuulutti muutakin, mut en saanu siitä sönkötyksestä mitään muuta selvää ku ton lauseen. Sitten ootettiin suurinpiirtei jotain 20 min, ku tuli uus kuulutus. "Joo siis on tapahtunut henkilövahinko, ei tarvitse miettiä asiaa sen enempää". Kuulutti se muutakin, mut en mä saanu mitää selvää. Eli siis joku aikuine oli jääny meiän junan alle siinä risteyksessä. Juna oli n puol tuntii myöhässä. Ei se mua niinkään hetkauttanu sillon, mut nyt ku oon ruvennu miettimään asiaa, ni onhan se vähän kurja juttu. Jos haluut, ni lue täältä vähän enemmän. Ei siellä oikeen mitään kerrota, melkeen samat asiat, mitä mä oon nyt tässä kertonu.

Tänää ei oo oikeen mitää kummallista tapahtunu, normaali koulupäivä, ja sen jälkeen menin lotan kans kirjastoo tekemään läksyt. Palautin mä kans mun lainaaamat kirjat & vuokrasin 2 kirjaa lisää. Se on hyvä se valitut -sarja :)

PS menkää kysymään multa kysymyksiä, mul on tylsää :):)

Ei kommentteja: