lauantai 5. marraskuuta 2011

68

sä oot saanu uuden auringon nousemaan, 
ja sun läheisyytes on saanu mut uskoo elämään uudestaan
en ois uskonu et löydän pojan sun kaltasen, 
keneen rakastun näin paljon.. haluun jakaa kanssas kaiken

















Mul on ikävä niihi ala-asteen aikoihi, millo kaikki oli kaikkien kavereita. Nyt kaikki kaveripiirit, sekä kaverit on muuttunu ihan sairaasti. Jos mulla ois aikakone, matkaisin takas ajas, ja sanoisin mun kavereil, et kui vitusti mä niistä välitin.
   Oon tänään kattonu noita mun 6. luokalla tekemiä kaverivideoita, ja tajusin, et kui paljon oikeesti mun kaveripiirit on muuttunu. Mä välitän oikeesti niist kaikist kavereist vieläki tosi paljon, vaik ne ei ehkä sitä tiedäkkään.

Mul on pakkomielle mun blogin ulkoasun muokkaamiseen. Mä en tiiä mikä siin on, mut mä en vaan pysty olee muokkaamatta sitä.. Sama asia mul on mun huoneen kans. Mun on ihan pakko vähintään kuukauden välein vaihtaa ees tyyliin sohvan paikkaa..

Tajusin eilen, et jouluun on enää vähä vajaa kuukausi ! En malta odottaa ! Mua vaan harmittaa se , etten oo kotona jouluna, enkä uutenavuotena ): Olisin voinu viettää kavereitte kans unohtumattoman uudenvuoden, mut ei. No mut ehkä mul tulee olemaan kuitenki ihan kivaa .... :):)

Täst postauksesta tuli nyt tosi sekava, ku asiat pomppii miten sattuu.. Teen nyt tähän perään heti toisen postauksen eilisestä c:

Ei kommentteja: