keskiviikko 2. marraskuuta 2011

67 - i'm lucky to have been, where i have been

still in love with you, they say time has a way of healing
dries all the tears from your eyes, darling is this empty feeling 

that my heart can't disguise, after all that we've been through
i drown my best but it's no use, i guess I just keep loving, 
is this the end? still in love with you


Mul on nyt täl hetkel tosi sekavat fiilikset. Tuntuu, et oon ehkä onnellisempi ku pitkään aikaan, mut silti välillä iskee semmonen kauhee tunne, et kaikki kaatuu niskaan. Mut mä en tiiä miks .. ?

Koulus oli normaali päivä. Ku tulin koulusta kotii kolmen aikoihi, ni söin välipalaa. En tajunnu siin vaihees, et me oltiin sovittu, et meil on ruoka neljält. Ruvettiin sit Jannen ja Kaisan kans tekemään sitä ruokaa. Janne pilkko sipuli uimalasit pääs, mä keitin spagettii ja tein salaattii & kaisa paisto jauhelijaa. Janne oli niiiin pölön näköne niitte lasiensa kans.. Olis pitäny ottaa siit touhust kuva, mut eipä ollu kameraa lähellä.

Mun piti illal siivota huone ja vaihtaa sen järjestyski, mut arvatkaapa vaan miten siin kävi. Mä rupesin leipomaa.. Leivoin marenkei ja muffinssei sen takii, ku Lotta, Leni, Miisa, Pauski ja Riikka tulee meil perjantain kattoo kauhuleffoi. Tulee olee varmaa kivaa :)

tein tollasii kuorrutettui ..

.. ja normaalei :)


Ei kommentteja: