sunnuntai 27. marraskuuta 2011

85 - terveppä terve..

..ja heipähei ! Sori tälläne pikkune postaustauko:(

Olin viikonlopun iskällä. Me ei oikee tehty mitää viikonloppun.. Katottii yllätykseks pari leffaa ja syötii. Oli iha kiva viikonloppu :)

Ku tultiin tänää junalla iskältä, ni mun vieres istus ihme tyyppi. Se oli varmaa viidenkympi paremmalpuolel.. JUMALAUTA se ei malttanu olla hetkeekää paikallaa ! Sil oli kai jonkinäköne sairaus .. Se niinku pomputti sen jalkaa sillee.. tai hakkas niinku jalalla maata. Kyl te varmaa ymmärrätte ?
Mihin tahansa mä katoin, se saatanan jalka heilus koko ajan mun näkökentässä !

Oltii tänään luolavuoren koululla kenraaliharkoissa. Se meni ihan hyvin.. lukuunottamatta mun ja hennan nostoa.. Menin sinne Jennyn kyydillä. Se tuli hakemaa mut rautatieasemalta. Mentiin sit sinne ja nähtiin muut meiän joukkuelaiset. Meiän piti vaihtaa meiän esitysvaatteet siin ulko-ovien edes :o Onneks mul oli toppi alla, ni ei tarvinnu muutaku laittaa se pitkähihanepaita siihen päälle. Huomenna olis sitte näytös turun konserttitalolla kuudelta.. Mun ja Hennan nosto ei vaan onnistu.. Outo juttu.

Kuvia en oo ottanu.

Palaillaa,

Ei kommentteja: