tiistai 15. marraskuuta 2011

77 - minä 1 vuotta sitten

Olin viime vuonna 6. luokalla, musiikkiluokalla. Tykkäsin mun luokasta sillon tosi paljon. Vaikka osa oliki ujoja, lihavia ja nörttejä, ni ei se mua haitannu. Meillä oli hyvä luokkahenki. Meiän luokka tosin yleensä jakautui välituntisin 4 porukkaan. Yhessä oli ns vähän suositummat tytöt, yhessä ns suositummat pojat, sit oli vähemmän suositummat pojat ja tytöt. Oltiin me suurinosa yleensä yhessäkin.   Meillä oli myös ihan hyvät 'välit' meiän rinnakkaisluokkaan, joten vietettiin niitten kanssa kans aikaa välituntisi. 
   Meillä oli tosi mukava opettaja, Antti. Se oli hauska ja huumorintajune. Se oli kans aika ymmärtäväine, eikä niinkään 'tiukka'. Se osas kyl myös välillä olla tosi tiukka, esim juostiin melkein joka päivä meiän koulua ympäri koko luokka, koska joku puhus tunneilla koko ajan.
   Suurimmalla osalla kusareista oli se periaate, että "me ollaan koulus parhaimmat ja vanhimmat". Ku jälkeenpäi oon nyt miettiny mitä kaikkea me 6. luokkalaiset viime vuonna tehtiin, ni on se vähä tyhmää ollu. Sitä en voi kieltää, etteikö hauskaa ois ollu :'D




Sillon mun parhaimpii kavereita oli Inka, Laura, Riikka, Lotta, Jere, Nepa ja Niklas. Olin melkeen koko kesän Jeren, Nepan ja Niklaksen kans. Mut asiat on muuttunu ehkä vähän liikaaki ja ei me olla enää oikee kaverei. Paitsi Inkan, Lauran, Riikan ja Lotan kans :)

Mun elämä ei sinänsä oo muuttunu yhtään viime vuodesta, paitsi nyt on eri kaveripiirit ja oon ylä-asteella.

Täst tuli ehkä vähän liianki lyhyt.. Ajattelin seuraavan 'isomman postauksen' tehä videona ;) Pistän taas kyselyn tonne vasempaan reunaan :>

Ei kommentteja: