keskiviikko 23. marraskuuta 2011

84 - hahahhahahha

Mua naurattaa. Mua naurattaa ihan liikaa. Kuolen nauruu. Tipahdin melkeen äsken penkiltä. En pysty melkeen kirjottamaan.. Kui paljo voi nauraa ??? En pysty lopettamaan nauramista. Tulkaa auttamaan mua.
Pieni info tähän alkuun


Heipparallaa ! Mun piti tänään ladata se video youtubee & tänne, mut arvatkaa vaan oonko kerenny ? Oon, mut en oo jaksanu. Sorry, kyl se täsä joku päivä vielä tulee :)

Tänään koulussa normaalipäivä.. Ärsyttää vaa sellane, ku eräs menee selittää kavereillee et me puhuttais siit muka paskaa, mut joo, ei olla koskaa ees puhuttu siitä.. Ja sit se selittää kaikkee paskaa meist sen kavereil ja nauraa paskast nauruu siel jossai nurkas ku kattelee meit. Lapsellista ?
Mut ei siinä mitään, antaa hänen elää omaa paskasta elämäänsä ja olla rauhassa.

Kysymys: Minkä takii mä hoen samoi sanoi melkee joka lausees XD ? Pahoittelen..

Huomenna lataan sen videon.. Tai sitten en, koska ei mulla ees oo aikaa huomenna. Kyl se vielä joku kaunis päivä tulee:)


Pahoittelen vielä sitä, että en oo ottanu oikeen kuvia tässä lähiaikoina, joten niitä ei myöskään tänne ilmaannu.

Tota noi.... Täst tuli hieman sekava postaus? Ehkä se johtuu täst mun olotilasta tai jostain muusta.. Oon meinaa aika sekasin täl hetkel itekkin. :D:D

Ei kommentteja: