lauantai 5. marraskuuta 2011

69 - leffailta !

Lotta, Miisa, Leni ja Riikka oli eilen meillä, tarkotus oli kattoa kauhuleffoja. Pauskinki piti tulla, mut se meniki sen iskälle yllättäen, eikä päässykkään tulemaan ): Meiän on ihan pakko ottaa joskus toi ilta uusiks, (sillai et pauliinaki pääsee) koska mulla oli ainaki ihan sairaan kivaa ! 



Vuokrasin 2 eri leffaa, SAW IV ja Schoolday of the dead. Toi school day of the dead oli ihan surkee. Mä en ymmärtäny sen juonta yhtään, ja muutenkin se oli luokiteltu mun mielestä ihan väärin. Siinä ei ollu mun mielestä mitään 'kauhua', vaikka se olikin kauhuleffaksi luokiteltu. Mä vaan valitsin sen nopeesti, ku ei ollu kauan aikaa. Siinä joku teki itsemurhan ja sen muistoksi sitten 80 vuoden päästä oppilaat teki näytelmän, ja sitten siellä koululla alko tapahtua murhia jne. Se oli ihan tylsä leffa, ja sit viel kaiken lisäks se oli vissiinki kiinan kielinen.. Hahha, ei siinä kielessä sinänsä mitään, mut se vaan kuulostaa niin pölöltä.. 
   No toi saw IV oli kai  ihan hyvä, me ei sitä kuitenkaan maltettu kattoa loppuun. Katon sitä nytte tässä samalla, kun teen tätä postausta. Mä en kyllä ymmärrä tän saw:inkaan ideaa.. Oon ehkä tyhmä tai jotain ? :D


Lotta tuli meille jo kolmen aikoihin auttamaan mua järjestelyissä. Tehtiin coktailtikkuja, boolia ja poppareita. Riikka, Leni ja Miisa tuli meille sitten viideltä, ja ruvettiin katottamaan tota schoolday of the deadia. Sitten ku oltiin katottu se, ni aloteltiin tota sawia. Katottiin sitä noin puol tuntii, ja sit päätettiin pelata guitar heroa. Me yritettiin soittaa eye of the tiger sillä vaikeimmalla tasolla, mut se ei oikeen onnistunu. Soitettiin sit sillai, et 2 tai 3 oli painelemassa värejä ja joku rämpytti sitä yhtä osaa (en muista nimeä). Oltiin sitten viidestään sen yhen kitaran kimpussa, mut silti me ei päästy ees siihen kertosäkeeseen :D. Oli kyl hauskaa.





ei oikee onnistunu ... :D
Käytiin 22.30 hakemas heselt iltapalaa, samalla ku saatettiin vähän matkaa Riikkaa, Leniä ja Miisaa. Lotta otti ranskiksii ja mä kerroshampparin. Sit tytöt lähti kotiin, ja lotta tuli meil yöks. Ku tultii kotiin, ja oltii syöty vähäse, ni vietii rönät jannelle ja nicolle, ku ei jaksettu syödä enempää. Vähän ajan pääst janne tulee mun huonesee sillai et "tuu jenni vittu äkkii auttaa, nico oksentaa tuol noi". Ne oli ottanu illal vähä vettä väkevämpää ja ei ees pysyny pystys.. Nico oli oksentanu joka paikkaa siel; roskiksee, matolle ja sen patjalle. Emmä voinu auttaa niit mitenkää ku mua rupes kans oksettamaa ne rankikse palat siel lattial.. No, janne siivos suurimpii kasoi pois sielt, mut kyl sinne silti jäi sitä. Nico meni jatkoil meiä vessaa, ni sillo illal meiä koko yläkerta hais oksennukselt ! :D voivoi ..

Ei kommentteja: