keskiviikko 16. marraskuuta 2011

78

Heippa ! Olin tänään koulun jälkee Lotan kans myllyssä. Meiän piti mennä ostamaan mulle musta pitkähihanenpaita meiän näytöstä varten. Ostin sit kans kulmakynän. Sen jälkeen käytiin mäkkärillä, ja se oli täynnä tuttuja :o

 

Me mennään muute joukkueen kanssa sunnuntaina länsikeskuksen tarjoustaloon paketoimaan joululahjoja :) Kerätään rahaa meiän portugalin matkaa varten. Vaik Timo lupas maksaa mun matkan jo kokonaa, ni autan silti muita mielelläni kerämään niitten matkaa varten rahaa c:

 

Nytten meen leipomaan joulutorttuja ! Mä oon jo ihan joulu fiiliksissä :) Mua harmittaa, ku ei olla joulua kotona, ni ei päästä koristelemaa joulukuusta ynnä muuta kivaa joulupuuhailua.. Mut oon mä ihan mielelläni siellä 30 asteen lämmössä ottamassa aurinkoa ja shoppailemassa ;)

Moikkamoi,

Ei kommentteja: