torstai 1. syyskuuta 2011

29 - thanks for the memories

ÄÄ , mulle tuli ihan kamala ikävä takasin ala-asteelle. Käytiin tyttöjen kanssa koulun jälkeen moikkaamassa meiän vanhaa opettajaa, Anttia. Siellä sen uudet kolmosluokkalaiset odotteli Anttia joka on aina myöhässä. Se ei ollu muuttunu yhtään. Jotenki tuli tosi haikee fiilis jälkeepäi mut toisaalt oon tosi ilone ettei tarvii olla siel enää.. Vaisaari on paljon 'parempi' (jos nyt niin voi sanoo) koulu, mut friisiläs oli kivammat opettajat. Antti sano siit ku se oli löytäny meiän kolosella tekemän runokirjan, mihin jokaine oli niiku tehny oman runon. Voi että.. Antti pyys meitä sinne torstaina uudestaan ni haetaan se runokirja ku se kopioi sen kaikille meiän vanhoille luokkalaisille.

HUAAH bb-talossa on tänä vuonna niin älytöntä porukkaa että. No okei, mun ei pitäs sanoo tälläst koska en itekkää oo sen järkevämpi mut kuiteski. Se terhiki vai mikä sen nimi nyt oli, se rastapää kuitenki, ni sen se kieli, hyi ! Sitte siel on muutenki vähä scary porukkaa. Sitte se tanja vai mikä sen nimi oli, se ketä tallusteli violetissa mekossa taloon, ni se on jotenki pelottava. Se hoki koko aja "joo mua saa halaa". Mut emmä ketään tuomitse, kunhan sanoin vaa. Jokane tavallaan :)

Mä sain tänää vuoden ekan jälki-istunnon <3 Sain eile wilmaan 5 merkintää niist kirjoist (: Voi että kuinka ihanaa..

Tänää pitäis viel mennä harkkoihi ja lakata kynnet .. nyt on sellane fiilis ettei millä jaksais ..

1 kommentti:

susiponi kirjoitti...

:) IHAAANAAA ;DD <3