keskiviikko 21. syyskuuta 2011

40

Mulla on tänään ollut aika tylsää. Oon kuvaillu tosi paljon - sisällä. Ihan vaan sen takii koska just kun olin lähössä ulos kuvailemaan tätä kaunista syksyä niin just sillä sekunnilla alkoi satamaan. Tää on niin tätä mun tuuria.. Nekin kuvat, mitkä otin tänään sisällä, niin niistä ei onnistunut kun ihan muutama. En oo hyvä valokuvaamaan. Oon itseasiassa aika surkea. Mun pitäis ehkä hakee jollekkin sellaselle valokuvauskurssille tai jotain. Pitäis ottaa selvää missä sellasia pidetään. Kävin tänään lainaamassa kirjastossa muutaman valokuvaukseen liittyvää kirjaa - niistä saa varmaan hyviä vinkkejä. Vuokrasin kanssa yhen toisen kirjan. Se vaikutti hyvältä. Luin sitä 50 sivua kun menin odottamaan uimahallille peppiä. Sen nimi on poissa silmistä, poissa mielestä. Voin kirjottaa sen kuvauksen tai sen takakannen jutun tänne:

Yhdeksän teiniä, yhdeksän salaisuutta,
yhdeksän poikkeuksellista kykyä, joilla voi muuttaa maailman.

Amanda Beeson on kahdeksannen luokan suosituin tyttö. 
Paha kuningatar, joka hallitsee ilkeydellään koulua kuin henkilökohtaista hoviaan. 
Mutta yhtenä aamuna katsoessaan peiliin hän huomaa muuttuneensa koko koulun 
mitättömimmäksi nyhveröksi Tracey Devoniksi. Amandalle ruumiinvaihtokokemus ei 
ole suinkaan ensimmäinen, mutta tämä kerta tuntuu oudommalta kuin aiemmat. 
Pahan kuningattaren on aika maistaa omaa lääkettään.
       Seuratessaan Traceyn lukujärjestystä Amanda joutuu salaperäiseen luokkaan numero 209. 
Sen kaikille "valituilla" tapauksilla tuntuu olevan jokin peikkeuksellinn kyky. 
Pelottava goottityttö Jenna pystyy lukemaan ajatuksia ja näkee tuotapikaa Amandan lävitse. 
Onko Amandalla enää paluuta omaan tuttuun snobimaailmaansa?


Joo sori, mun oli pakko vähän tappaa aikaa. Mulla on tosi tylsää.










































Mitä muuten tykkäätte mun uudesta bannerista? ☺

Ei kommentteja: