perjantai 9. syyskuuta 2011

34 - mmjoo

Mihin tää maailma on menossa ? Meiän koulussa oli tänää kauhee häslinki. Yks nimeltä mainitsematon poju oli tuonu kouluu pampun ja jotai pommintekotarvikkei. Sinne tuli seittemä poliisiautoo (?), ja kaikki vaan sen takii et jollai oli pommintekoainei. Mun mielestä pikkasta ylireagointii. Mut painotan et nää on vaan mun ajatuksii ja mielipiteitä. Suurin osa oli iha paniikis ja näi. Muutama sai epilepsia-kohtauksii. oivoi tätä hullua maailmaa.
       Muistin tossa koulussa kuinka joku elämäänsä kyllästyny hullu räjäytti kotona tehdyn pommin kauppakeskus myyrmannissa noin 9 vuotta sitten ? Tai no siis en mä mitään muista ku olin jotai neljä mut muistan ku mulle on kerrottu. Oltiin siellä 20 minuuttia ennen ku pamahti. En mä itseasias haluis ees miettii tollasii, mut kyl se väkisin tulee mielee. Oisin voinu nytten olla kuollu. Mun ajatukset on täl hetkel tosi sekavat.

Mut emmä jaksa siitä sen enempää kirjottaa ni kerron vaik täst päiväst.. Meil oli tänää rapujuhlat. Lotan piti tulla meille yöks mut se ei päässykkää. No syötiin hyvin ja paljon.



Eipä kai mulla muuta hyvii illanjatkoi kaikille :)

Ei kommentteja: