torstai 22. syyskuuta 2011

41 - forever gonna start tonight

Toisinaan kun katson peiliin, sieltä ei katso kukaan takaisin.
Minä tiedän, että minulla on peilikuva. En vain näe sitä.
Ehkä minä vain kuvittelen kaiken. Ehkä minulla on huono näkö.
Tai ehkä kyse on jostain muusta.

Kuuntelin eilen koko päivän sellasii 'herkkis' biisejä. Kuten esimerkiksi Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart. Oli kiva herätä tänään herätyskelloon joka soittaa tota biisiä. (nii siis mulla on ns radioherätyskello) Se soi sitten koko päivän päässä. Ihme biisi, noi sanat on niin jotenkin osuvat.















Hih, fanitin joskus pikkusena Antti Tuiskua. Mun mielestä se oli ihan paras. Sen biisit muuttu jotenki. Ne oli ennen sellasia .... Joo en osaa selittää, joku ehkä toivottavasti ymmärtää. Tänään seikkailin youtubessa ja rupesin kuuntelemaan Antin biisejä. Joo, noloo myöntää, oon tänään kuunnellu Antti Tuiskua melkeen koko päivän. Okei, ei se ehkä niin noloo oo - tai siis, miks se olis noloo? Jollain tietty saattaa olla omat mielipiteensä asiasta.

Mulla on tänään ollu tosi voimaton olo. Oon vaan maannu sängyssä, lukenu kirjaa ja dataillu. Pitäis kohta lähtee harkkoihin. En millään jaksais. En ymmärrä niitä, joilla on tyyliin 6 kertaa viikossa harkat. Kuten esimerkiks mun yks kaveri. Sillä on 6 kertaa viikossa cheerleading harkat + ratsastus ja soittotunnit. Se on ihme tyyppi, se vaan jaksaa ja jaksaa. Tai ainakin näyttää siltä. Mäkin haluisin olla noin täynnä energiaa.

Mutta juu, eipä tässä sen kummempaa, lähenkin tästä valmistautumaan harkkoihin.

4 kommenttia:

lottaki kirjoitti...

ihana toi biisi (:

susiponi kirjoitti...

haista paska en jaksa!;D:D:D nytkin voisin vajota syvään uneen jos vaan voisin, mutten voi, koska kohta taas treenit o_O
Kun on paljon tekemistä, niin pysynpähän poissa ikävyyksistä :)) Uni kyl tulee helposti >__<

susiponi kirjoitti...

HAHAHAHAHHAHAHA tää ei nyt mitenkää liity tähä sun blogii mut kun lähetin ton äskesen kommentin, nii siihe tuli sellane vahvistus sana mikä ´piti kirjottaa ja se oli TROLOLO :DDD

moi.

Jenni kirjoitti...

(Y) XD