keskiviikko 7. syyskuuta 2011

32 - sun ei tarvi esittää sitä mitä et oikeesti oo

"sun ei tarvi esittää sitä mitä et oikeesti oo, pysy vahvana, 
usko itsees ja ole sellane ku haluut, 
äläkä anna muiden vaikuttaa siihe mitenkää"


Koulussa suurin osa puhuu paskaa. Mutta miks? Mitä ne hyötyy siitä, et jollakin on paha mieli koska siitä kiertää juorui? Saaks ne siitä itelleen itseluottamust enemmä tai jotai? En kirjota nyt omasta kokemuksesta vaan yhen toisen. Sillä on itseluottamus tasan nolla, ja se kuvittelee et kaikki vihaa sitä. Kukaan ei oo sen kaveri, koska ne luulee siitä jotain, mikä ei oo totta. Se on koko ajan yksin. Se on niitten perheen ainoo lapsi. Sillä ei oo ketään. Isää hän ei ole nähnytkään, koska isä lähti ennenkuin hän edes syntyi. Äiti juo koko ajan. Sukulaiset asuu kaukana hänestä. 


Mutta jooo. Olin eilen myllyssä Pauskin ja Lenin kanssa. Mulla ainakin oli ihan sairaan kivaa.  Leni ja pauski söi subilla, mä kattelin vaa koska olin syöny jo kotona. Sitte kierreltiin kauppoja ja mukaan tarttus huulirasva, deodorantti, kynsilakka ja kolme paitaa. Kenkiä mun alunperin piti mennä kattelemaan, mutta yllätys yllätys kaikkea muuta kivaa löyty paitsi ne kengät. Laitan kuvia ens postaukseen koska oon pistäny vahingos kameran muistikortin suojuksen vääripäi eik se lähe irti. Pitää jotenki se saada pois ......... 


klo 19.25. nonii sain mä nyt ton jutun irti tosta ni laitan noi kuvat tähän samaan postaukseen.



lotta halus että laitan sen kynsistä kuvan

2 kommenttia:

susiponi kirjoitti...

MMOI JUKKA

susiponi kirjoitti...

Kuka toi henkilö on josta kirjotit postauksen alussa? Aika paska elämä sillä :((