keskiviikko 14. syyskuuta 2011

37 - aivojen ylikuormitus

Oon oppinu tänään ihan liikaa kaikkee uutta. Taino suurimman osan oon tajunnu, en oppinu.
Tajusin vasta tänään et hiilihapotettu vesi (elikkä onks se sit niiku vissyy?) on tehty kai vähäsen niiku limppari. Eli sinne on lisätty niit hiilihappokuplii tai niit. Oon aina luullu et ku sheikkaa normaalii vettä jonku pari tuntii ni siitä tulee vissyy.. Mut asia ei ollukkaa nii. Vai onko :o Oikeesti tosi kiva elää kauhees tietämättömyydessä. Suurimmanosan mun kaikista 'tiedoista' oon saanu mun ihanalta kaiken tietävältä veljeltäni. Ku joku asia on askarrattanu mun mieltä, ni oon kysyny asiasta Jannelta, ja se on kai sitten kertonu mulle ihan väärin asiat miten ne on. Oon huomannu tän asian ennenkin. Esimerkiks ku joku kysyy multa jotai asiaa ni vastaan siihe sillai kaikentietävästi oikeen vastauksen. Sitte se kattoo mua vähän sillai epäröiden ja hetken päästä tajuun et asia on ihan toisin. Täytyy joskus nöyryyttää oikee huolella tota Jannea :D

Olin edellispäivänä Myllyssä Riikan, Lenin, Pauskin ja Miisan kanssa. Meil oli tosi hauskaa :) Ostin uuden kynsilakan mun Wild And Crazy -kynsilakka kokoelmaan. Voivoi mulla on niitä kaheksan nytte. Se lakka minkä ostin oli paljon kivemman näkönen siinä purkissa kun kynnellä. 
Ostin kans housut. Niistä ei oo kuvaa ku ei tullu oikee mitää hyvää.


Ei kommentteja: