keskiviikko 31. elokuuta 2011

28 - sataa sataa ropisee

Hui tänään sato rakeita. Muutenki koko päivän sato ja on muutenki ollu aika tylsä ilma, paitsi nyt illasta alko aurinko paistamaan..

 Mulla oli tullu siihen björn borgin laukkuun reikä, ni äiti meni kysymää sielt liikkeest et voiks sen vaihtaa tai jtn. Siel ei vaa ollu sellast samanlaist, ni sain saman värisen, mut eri mallisen björn borgin laukun sitte ..

Tänään oli koulussa iha perus päivä, tosin oon koko päivän luullu et on torstai .. Otin tietenki torstain kirjat mukaan kouluun ja ei mulla ollu sitte kaapissa mitään kirjoja mitä ois tänään tarvinnu. Sain mä neljä vai viis unohdust ? Meil oli 7tuntine päivä taas. Mä niin vihaan tota meiä lukujärjestyst.. Huomenna iltapäivän opo tunti vaihtu sillai et se onki jo aamulla 8-9, eli taas yks kasin aamu .. No perjantaina vissiin on poikkeuksellisesti ysin aamu. Meil on perjantaina joku ihme tapahtuma tuol kerttulas. Sinne tulee kai kaikki seiskat vaisaarest ? Mä ehkä kerroinki siitä jo ? :d

Tossa noi kynnet mitkä tein eilen.

Me oltiin tänään koulun jälkee Lotan kans myllyssä ja ikeassa. Ostin myllystä lakuja ja juissin. Ikeasta ostettiin Lotan kans yhessä sellasii peilejä meiän kaappiin.

Tänään suunnitelmissa varmaan kattoo salkkarit, tehä läksyt, lakata kynnet & kattoo BB ! ;);)



Eipä mulla muuta kai sitte ollu joten hyvii illanjatkoi vaa kaikille :)

Ei kommentteja: