torstai 11. elokuuta 2011

17

Heräsin tänään jo kaheksalta ... Tulin syömään aamupalaa ja siivoilin vähäsen huonetta taas. Siin on joku ihme juttu tos mun huonees. Se sekottaa itte ittensä :o Se on jopa vähän pelottavaa. Ku siivoon sen yhtenä päivänä, se on seuraavana päivänä jo sen näkönen et pommi ois käyny siellä. Hassua. Mut joo, lähen huomenna iskälle viikonlopuks. Kootaan vähäsen meiän autotallia. Viime viikonloppuna tehtiin jotain valu-hommia sinne tai siis jotai semmosta :d Ens viikonloppuna meen taas Helsinkii. Osallistun sellasiin Minimarathon kisoihin. Juostaan 2km :D Olin viimevuonnaki siellä ja oli ihan mukavaa. Me mennää sinne aina perheen kesken ja melkeen jokanen osallistuu. 4 vuotias pikkusiskoni Hilla, 9 vuotias pikkusiskoni Henna, 13 vuotias puolpikkusiskoni Nelly ja minä, 13 vuotias hyvin reipas tyttönen Jenni :D Se matka taitaa olla noilla 4 vuotiailla 400m (?), 9 vuotiailla 1km (?) ja meillä 13 vuotiailla 2km. On siellä noitten ikävuosien välistäkin niitä sarjoja missä juostaan. Sinne on 13 vuoden ikäraja, mut me päästiin vielä Nellyn kanssa osallistumaan :D Mun piti tänä vuonna osallistua Triathlon kisoihinki, mut mulla tuli jalkavamma ni en päässy treenaamaan. Pakko osallistuu näihi Marathon kisoihi ku ne on jo maksettu.
Meillä on 21. päivä ensimmäiset treenit tanssissa. Toi Pauski ainaki tulee sinne kai :)? Mut kysyn siltä sitten koulussa ku nekin alkaa ens maanantaina ! Hirveen nopeesti tää kesäloma on menny .. Toisaalta ihan kiva et koulut alkaa, koska näkee sitte taas kaikki kaverit. Seuravaaa kesälomaa odotellessa ...
        Meiän pitäis huomenna mennnä Jannen kanssa kirppikselle, mut se hankki itellee kotiarestii ... Toivottavasti se pääsee mun kyydiks sinne :-)

Ei kommentteja: