perjantai 16. joulukuuta 2011

viholliset kättä lyö, on aika sovinnon

Moi. Mä vein tänään lenille, riikalle, pauskille, miisalle ja lotalle joululahjan kouluun, koska en nää niitä enään ennen jouluaattoa. Tänään oli siis mun viiminen koulupäivä tänä vuonna !! Mä oon odottanu tätä päivää.. Pääsee ees hetkeks pois kaikesta oppimisesta !

Mä sain leniltä joululahjaks kynsijuttuja ! Tai tollasen 'leimasin' systeemin. Olin iha innossani, ja ku pääsin kotiin koulusta, mun oli ihan pakko jo kokeilla, miten se toimii :) Toimihan se ihan mukavasti, ja äkkiä hutassuista kynsistä tuli ihan kivat. Aion ostaa thaimaasta tai tilata netistä noita leimasinlaattoja enemmän.

Meiän netti on taas lagannu koko päivän.. Oon ottanu tätä postausta varten varmaan 10 kuvaa, mut tää ei nyt suostu lataamaan niitä tänne... :(

Hyvää viikonloppua kaikille !

Ps. Oli kiva huomata että mulla on 1 lukija lisää :)

2 kommenttia:

lottaki kirjoitti...

Ai ostit mulle joululahjan, kiva kiitos (: <3<3<3<3

Jenni kirjoitti...

itse asias tein... :D