perjantai 9. joulukuuta 2011

An eye for an eye makes the whole world blind, but a little smack shouldn't hurt.


Heippa. Mentiin tänää luokan kanssa siis sinne vanhainkotiin laulamaan ja soittamaan joululauluja. Me käveltiin sinne. Lunta satoi, tuuli iha älyttömästi ja kaiken lisäks oli ihan hirmu liukasta ! Mä kaaduin yhes alamäessä miisan päälle, sit vielä lotta kaatus meiän päälle.. Järkevän näköstä varmaan :) Kaikki muutki kaatuili siellä...ettei oltu todellakaan ainoita. No sitte tytöt lähti kauheella kiireellä sinne vanhainkotiin, ni mä jäin akustin, samin, ilkan ja miisan kans vähän sinne jälkeen. Käveltii siinä hetki ja sitte miisaki meni niitten muitten kanssa. Mä en jaksanu vetää kauheel rallil siel, ni mä jäin sinne sitte poikien kans kävelee... Jumalauta niil on kieroutunu huumorintaju.
   No sit ku päästiin sinne vanhainkotii ihan kylmissämme ja märkinä, ni siellä mummelit jo odotti meitä. Riisuttiin takit sinne yhteen tilaan ja mentiin 'lavalle'. Siinä sitten vedettiin meiän keikka. Vanhukset huuteli innoissaan ja taputteli. Sinänsä ihan kiva kokemus. 
   Onneks me saatiin nooran ja millan vanhemmilta kyydit takasin koululle, koska mä en ainakaan ois jaksanu kävellä sielt takas vielä koululle liti märkänä. Loput meni sitten hirven kyydissä koululle.

Koulussa oli sitte vielä äidinkieltä ja matikkaa. Ne tunnit meni tosi nopeesti; äikän tunti meni siinä ku opettaja luki aineita, ja matikka meni muuten vaan jotenki tosi nopeesti.
Sit haettiin meiän aamulla tehdyt piparit kotsan luokasta ja lähettiin kotiin. Lunta sato vaik kui paljo, mut onneks sain riikalta kyydin kotiin  


Ei kommentteja: