maanantai 5. joulukuuta 2011

Ku kävelen suomes jonku nuorisojoukon ohi, ni mul huudellaa "vitu neekeri", mut sit ku kävelen mun omas kotimaas, ni kaikki moikkaa mua ja siel kaikki on kaikkien kavereita.

Miks suomessa on nii paljo rasismia ? Myönnän, oon itekki ollu rasisti, ja osittain ehkä vieläkin, mut noi sanat, jotka mulle sanottiin tänään, muutti mun elämää jotenki. Tajusin, miten vaikeeta maahanmuuttajilla on. Tää päivä on ollu tosi outo ja yllätyksiä täynnä.

Sit tää video kans... ): Tää on vaa jotai nii surullista.

Jenni kuittaa ja kiittää,

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jenni mitä hittoa et sä oo tummaihoinen? o_O

Jenni kirjoitti...

siis yks sanos mul tolleen, miten tossa on kursivoitu...

susiponi kirjoitti...

hhahahah kuisse nii sanos? 8D

Jenni kirjoitti...

emmä tiiä ? :D