sunnuntai 18. joulukuuta 2011

SADAS

Hui kamala, miten nopeesti tää mun 'bloggailu' on menny eteenpäin. Nyt jo sadas postaus ! Tuntuu, et pari viikkoa sitten olisin vasta ruvennu kirjottelemaan tänne. Jees, en muista koska tein tän blogin, mutta aika pitkä aika siitä jo on. Mun piti tehä 100. postaukseks jotain kivaa, mut tässä se taas nähdään, miten paljon mä saan aikaan kaikkea kivaa. Mut mä lupaan, et ostan thaimaasta jonkun kivan palkinnon, ja teen arvonnan :)



Nyt olis semmonen ongelma, et mä haluisin kuitenki tehdä jotain erikoista, koska täähän on sadas postaus. Mut en kyllä keksi mitä.. Eli tästäki tulee nyt vaan yks normaali postaus muiden joukossa.

Perjantaina leni ja miisa tuli meille illalla. Me pelattii wiitä ja guitar heroa ja laulettiin karaokea. Miisa joutus lähtemään seittemältä, ni sen jälkee me lenin kans katottiin telkkaria. Leni lähti siinä kaheksan aikoihin kotiin. Kuvia ei oo, tyvärr..

Lauantaina mä menin aamulla meiän äidin työpaikalle jakamaan glögiä. Siellä oli kai jonkun näköset avoimet ovet tai jotai ?
Illaks mä menin meiän joukkueen kanssa Jennylle, meiän valmentajan luo. Siellä siis oli meiän pikkujoulut. Kaikki vei jotain syötävää sinne, eli nyyttäri meiningillä mentiin. Kaikki vei myös jonkun pienen, n. 2€ lahjan. Mä vein sellasen söpön nallen sinne, ja sain pikku peilin ja huulikiillon. Me laulettiin siellä myös sing staria (miten kirjotetaankaa), josta mun ääni käheyty entisestään. Mul on kurkku nyt ihan älyttömän kipee..




Tänään me käytiin kirpparilla, kierreltiin kauppoja ja käytiin mummilla. Mä ostin kirpparilta minishortsit. Seppälästä mä ostin meikkipussin. Oli tosi kiva päivä, oltiin liikkeellä äitin, Pepin ja Eijan, mun tädin kanssa.


tuliainen australiasta

ekoi joululahjoi..


tollaset tuli kans ;)
Huomen yheksält olis sit lähtö helsinki-vantaan lentoasemal ;) Että oon oottanu tätä matkaa♥ Koitan päästä postailee tuolt thaimaast jossai vaihees, kyl mä uskon et se onnistuu.. Timol on iPad mukana ainaki, jossei nyt yhtää nettikahvilaa löydy.

Palaillaa,

Ei kommentteja: