torstai 1. joulukuuta 2011

eka päivä joulukuuta !



Moikka kaikille! Niinku huomasitte, jätin nyt ton järjestysluvun poies kokonaan ! Ne oli tosi ärsyttäviä.. Emmä ees tiiä miks oon joskus semmosia pistäny :D Mut tästä eteepäi niitä ei siis tule :)

Tänään on siis joulukuun eka päivä, ellei joku oo sattunu huomaamaan:)


Oon oikeesti ihan joulufiiliksissä.. HALUUN JO JOULUN. Mulla ei vaan tuu olemaan ihan normaali joulu...Normaalilla joululla meinaan sitä, että oltais kotona sukulaisten kanssa jne.. Oon ehkä kertonu jo en muista, mut me ollaan joulu Thaimaassa. Ihan kiva sinänsä:) Mut sinänsä haluisin niin paljon olla kotona joulun, että syötäis kunnolla kaikkia jouluruokia, pystytettäis joulukuusi, laulettais joululauluja ja vietettäis aikaa sukulaisten kanssa..
Meillä oli eilen ns pikkujoulut kotona. Me ostettiin vähän jouluruokia ja annettiin pikkujoululahjoja. Oi että ku mä olin odottanutki sitä, että pääsen syömään jouluruokia:) namnam..

sisarukset.............

Äiti oli jostai hommannu mulle uudet lautamonot, ku vanhat jäi viime talvena pieneksi.. Jos joku tarvii 38 kokosia Crazy Creekin musta-pinkkejä lautailumonoja, ni multa saa ostaa! :) Nää nykyset monot sopii ehkä paremmin mun lautaanki. Mulla on sellane aika raiskattu WD:n lauta, mutta hyvin se vielä menee.. Oon itte maalannu sen ja näi.... :D


Klo 20.00 vielä harkat ! Heippa, 

2 kommenttia:

Karina kirjoitti...

MULLA ON SAMANLAINEN JOULUKALENTERI! :D

Jenni kirjoitti...

kyl kannattaa :D