maanantai 16. tammikuuta 2012

"kun sanat ei riitä"

mies, joka yritti taistella loppuun saakka...

"ainoo mitä rakastan, nyt on menehtyny,
tuntuu et ois tällä kertaa isä meidän erehtyny"


mies, joka jakoi kaiken...

"kuulin kerran, ettei ihminen voi kadota
jättämättä jälkiä, kai se vaan sit on sanonta"

mies, jolle pienikin asia oli tärkeä...

"vuosi sitten tuijotin vaan tyhjää seinää
ja peitin kasvot käsilläni, jotta ketkään ei nää
kuinka surullinen olin saati yksinäinen
oisin vaan tarvinnu itsellein ystäväisen
joka olis kuunnellu ja tukenu ku tarvitsin,
jolle olisin voinu sanoo suoraa sua mä tarvitsen"

mies, joka ei pelännyt mitään...

"ei voi tietää mitä seuravaaks tapahtuu,
elämä on lyhyt, ei kaikkeen oo aikaa varautuu"

mies, joka ei tehnyt pahaa kärpäsellekkään...

"osaisimpa kertoa, miten on paha olla
osaisimpa kertoa, et fiilis on täysin nolla"

mies, joka tuli petetyksi liian monta kertaa...

"toivon ettei tämä totta koskaan ois ees
silti kyynel alas silmäkulmasta vierii"

mies, joka teki kaiken, mitä pyydettiin...

"voin jo kuulla kuinka enkelit kolistavat arkkua
ja soittaa harppua mun mieles pienessä"

mies, jota rakastettiin loppuun asti...

"matka on pitkä, se ei lopu koskaan
kipua sydämmessäni, siihen ei totu koskaan"

mies, joka jaksoi esittää onnellista loppuun asti...

Mun sanat ei riitä kertomaan kuinka tärkee loppujen lopuks olit mulle. 
Haluisin sut tähän viereen hetkeks takas, et voisin sanoa sulle, kuinka paljon susta välitin.
Mutta se ei tuu koskaan tapahtumaan, nähdään sitten taivaassa.
Vaikka on jo vuos sun kuolemasta, suru ei lopu koskaan.
Lepää rauhassa rakas 



Ei kommentteja: