tiistai 10. tammikuuta 2012

"i said excuse me ur a hell of a guy"

moi! Tänää koulussa oli liikuntatunnilla paritansseja. Mulla oli aika epäluulosia ajatuksia sitä vastaan, mut se oliki tosi kivaa! En mä enää ees muista niitten tanssejen nimiä, mitä me tanssittiin, mut hauskaa oli. Ei tarvinnu ees olla koko ajan saman parin kanssa, koska niitä vaihdettiin koko ajan.

Osallitukaahan muutkin lukijat ja "ei-lukijat" tuohon arvontaan, joka loppuu sunnuntaina :)

Ei mulla taaskaan tuu mieleen yhtään mitään, mistä voisin kirjottaa... En jaksa enkä halua kirjottaa tyyliin näin: tänään koulussa oli ekalla tunnilla käsitöitä, sitten oli toinen tunti käsitöitä, jonka jälkeen oli vielä kolmas tunti käsitöitä. Sen jälkeen alkoi ruotsin tunti, ja sitten oli äidinkieltä. Äidinkielen tunnin jälkeen kävelimme vaisaaren koulun liikuntasaliin, jossa alkoi liikuntatunti. Liikuntatunnin jälkeen oli vielä yksi liikuntatunti' 
Se on niin turhaa, ja kukaan ei varmaan edes jaksa lukea tollasta... Ja muutenkin jos kirjottaa joka päivä, mitä aineita koulussa oli, eikä mitään muuta, ni se samahan toistuu joka viikko ?? Ei se väärin ole ei.

Mun kuvasaldokin on nykyään aika suppea. Mä en oo varmaa kuukauteen ollu ulkona kuvaamassa, ellei tota thaimaan matkaa lasketa. Vois kyllä joku päivä mennä kuvaamaan ulos, nyt kun tuolla on taas luntakin. 

Ei kommentteja: