lauantai 23. heinäkuuta 2011

4 - 20 asiaa minusta

1. Mun kokonimi on Jenni Janina Leppänen
2. Mulla/meillä ei oo eläimiä..
3. ..mut on ollu koira, 2 kilpikonnaa ja 2 kissaa (joskus ku olin pienempi ni oli enemmänkin lemmikkei, mut en muista)
4. Rakastan koruja
5. Harrastan kitaransoittoa, lumilautailua ja alotan tanssin
6. Tykkään shoppailla
7. Mulla on 1 isoveli, 3 puol pikkusiskoa ja 2 puol isoveljee
8. Mulla on paljon vaatteita.. En vaan käytä niistä puoliakaan
9. En osaa kävellä korkokengillä
10. Tykkään laulaa
11. Oon käyny aika monessa maassa, pari kertaa Thaimaassa, Turkissa, Virossa, Kiinassa, Pariisissa(eiookylläkäänmaa), Bulgariassa, Ruotsissa, Kreikassa ja Australiassa
12. Matkustelen aika paljon
13. Mun äiti ja iskä on eronnu..
14. ..ja mun iskä asuu kellokoskella
15. Oon syntyny Helsingissä..
16. ..ja asunu pienenä malminkartanossa ja tapanilassa (muuallakin mut en muista..)
17. Oon harrastanu muunmuassa telinevoimisteluu, tae kwon doa, jalkapalloo jne
18. Oon n. 157cm pitkä
19. Kun koulut alkaa, meen 7. luokalle
20. Tykkään kirjottamisesta, mut en keksi koskaan mitään aiheita

Ei kommentteja: